Meest gestelde vragen

Hieronder tref je een overzicht aan van de meest gestelde vragen!

Wanneer je kaarten bestelt, word je direct na het uitvoeren van de betaling automatisch doorgestuurd naar de bevestigingspagina. Op deze pagina staat het overzicht van je bestelling plus de links om je de kaarten, in PDF te downloaden.

Er wordt tevens een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres met alle gegevens, zodat je alle bestelde kaarten op elk moment opnieuw kunt downloaden naar je PC of telefoon.

Heb je naast de toegangskaart(en) ook één of meerdere parkeerkaarten gekocht? Zorg er dan voor dat je al deze kaarten kunt weergeven op je telefoon of uitgeprint meeneemt naar het evenement. Denk er daarbij goed om dat de kaarten, zowel digitaal op de telefoon als bij de geprinte versie, met name de QR en barcode, goed en duidelijk leesbaar zijn!

Let op! – Noteer altijd het bestelnummer en het betaal ID-nummer welke bovenaan op de bevestigingspagina vermeld staan. Hiermee zorg je er voor dat wij de bestelling eenvoudig terug kunnen vinden wanneer je bijvoorbeeld een typfout heeft gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres en/of geen bevestigingsmail hebt ontvangen.

De bevestiging van een bestelling wordt, direct na ontvangst van de betaling, automatisch verzonden naar het bij de bestelling opgegeven e-mailadres. Heb je géén tweede e-mail van ons ontvangen? Controleer dan ook even de spam map van uw mailbox en of het bedrag wel is afgeschreven van de rekening. Bestellingen zonder betaalbevestiging worden namelijk na 30 minuten automatisch geannuleerd. Je dient dan, indien gewenst, de ticket(s) opnieuw te bestellen.

Is het bedrag wél afgeschreven? Bel dan z.s.m. tijdens kantooruren met onze ticket supportline op: 06-82086127. Zorg dan dat je het bestelnummer en betalings-id bij de hand heeft. Deze worden weergegeven op de bevestigingspagina die na de betaling van de bestelling aan je wordt getoond.

Tenzij anders aangegeven duurt een muziek evenement doorgaans van 20:00 uur tot 0:00 uur. De toegang tot de feesttent voor publiek is doorgaans vanaf 18:30 uur.

Heb je een parkeerkaart aangeschaft? Dan kunt je je auto of motor op het evenemententerrein parkeren op de daarvoor aangewezen locaties. De kosten voor een parkeerkaart bedragen € 5,- Heb je geen parkeerkaart voor uw auto of motor, dan dien elders te parkeren op een openbare locatie waar vrij of betaald parkeren is toegestaan. Het parkeren in de berm of andere niet toegestane locaties is verboden. Een wegsleepregeling en/of parkeerboete kan hierbij van toepassing zijn.

Het stallen van uw fiets of brommer op het evenemententerrein is gratis, maar alleen toegestaan op de daarvoor aangewezen locaties. Het is niet toegestaan uw fiets of brommer te parkeren op locaties welke de openbare doorgang belemmerd.

Het parkeren op het evenemententerrein, al dan niet betaald, is geheel op eigen risico!

Tenzij anders weergegeven, bieden wij geen opslagmogelijkheden aan zoals bijvoorbeeld een kluisje.

Ten tijde van het evenement gelden alle door de Overheid en RIVM opgelegde actuele landelijke regels.

Voor personen in een rolstoel is er een speciaal gedeelte in de feesttent nabij het podium gereserveerd. Indien u (en eventuele begeleider) hier gebruik van wilt maken, dient u bij het bestellen van de ticket(s) te kiezen voor “Rolstoel Toegangskaart”.

Wanneer u uw toegangs- parkeer of aankoopbewijs bent verloren, kunnen wij u op dat moment helaas geen toegang geven tot het evenement. Indien u nog wel in het bezit bent van de originele bevestigingsmail van uw bestelling, meld dit dan aan één van de medewerkers van de incheck controle. Deze bevestigingsmail bevat namelijk uw e-mail adres, bestelnummer en betalings-ID. Aan de hand van deze gegevens zullen zij dan voor u proberen om uw toegangsbewijs alsnog te kunnen valideren.

Indien je een vraag hebt die hier niet wordt beantwoord, neem dan gerust contact met ons op.
Via de gegevens op onze contactpagina kunt u ons bellen of een e-mail sturen!

Terug naar de hoofdpagina